« Turek.net.pl Regulamin HydeParku       
   HydePark - www.hp.turek.net.pl
Ogłoszenia
Ogłoszenia
Aktualnosci Turek
Aktualnosci
Pogoda Turek
Pogoda
Praca Turek
Praca
 FAQFAQ   CzatCzat   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zwroty RTV/AGD Biedronka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum hydepark Strona Główna -> Dla pustakuf i taboretuf
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wyrokulicy
Średni pismak
Średni pismak


Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 20
Skąd: Okolice Malanowa

PostWysłany: Pon Lis 21, 2016 13:19    Temat postu: Zwroty RTV/AGD Biedronka Odpowiedz z cytatem

Witam, miał ktoś przyjemność bądź nie-przyjemność zwracania RTV/AGD w którejś z naszych Biedronek? Chodzi mi o zwrot do max 7dni czy są w stanie oddac kasę bez gadania...

Nie chce pobawić się sprzętem ale sprawdzić czy nadaje się do użytku i ew oddać nienaruszony jeśli nie spełni moich wymagań?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Brain
Digital Adv. Technikułe
Digital Adv. Technikułe


Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 516
Skąd: Turek

PostWysłany: Pon Lis 21, 2016 15:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W jakimkolwiek sklepie stacjonarnym przyjęcie zwrotu (nie spełnia oczekiwań, rozmyśliłem się itp.) jest dobrym gestem sprzedawcy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Małgosia
Nas nie dogoniat


Dołączył: 29 Paź 2003
Posty: 2842

PostWysłany: Pon Lis 21, 2016 16:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dokładnie tak, jak napisał Brain. Jeżeli kupujesz coś w sklepie stacjonarnym, sprzedawca (sklep) nie ma obowiązku przyjąć zwrotu. Wszelkie informacje "z internetów", że sklep musi przyjąć zwrot w terminie 7, 14, czy ilu tam jeszcze dni, są nieprawdziwe.

Kwestię zwrotów regulują wewnętrzne przepisy sprzedawcy i w niektórych sklepach zwrot w określonym terminie jest możliwy na podstawie właśnie tych regulacji. Dlatego możesz zapytać w Biedronce, ewentualnie poszukać informacji na ich stronie, czy prowadzą jakąś własną politykę dot. zwrotów, czy działają na podstawie przepisów ogólnych, wg których przyjęcie zwrotu towaru pełnowartościowego jest wyłącznie dobrą wolą sprzedawcy.

Jeżeli Biedronka (czy jakikolwiek inny sklep) ustaliła i upubliczniła swoje regulacje, wg których zwrot w określonym terminie, na określonych zasadach itp. jest możliwy, wtedy jest to wiążące i możesz z tego skorzystać, bez konieczności liczenia na dobry dzień sprzedającego. Oczywiście o ile obowiązywalność takich przepisów jest aktualna, więc warto sprawdzić w pewnym źródle Uśmiech.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
radekM
Pismak jakich mało
Pismak jakich mało


Dołączył: 20 Lut 2016
Posty: 34

PostWysłany: Sro Lis 23, 2016 21:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ogólnie nie można. Oddawanie pełnowartościowego towaru do sklepu nie reguluja żadne przepisy. Daje ci link, może ci pomoże w lepszej ocenie sytuacji i może nawet jak ominać pewne luki Bardzo szczęśliwy Bardzo szczęśliwy jeśli się da Bardzo szczęśliwy
http://maszprawo.org.pl/2015/12/zwrot-towaru-w-ciagu-14-dni/

http://www.infor.pl/prawo/prawa-konsumenta/zwrot-i-wymiana/84067,Zwrot-towaru.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kraina_cienia
Maniak
Maniak


Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 1138

PostWysłany: Nie Lis 27, 2016 19:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Małgosia napisał:
Wszelkie informacje "z internetów", że sklep musi przyjąć zwrot w terminie 7, 14, czy ilu tam jeszcze dni, są nieprawdziwe.


Nie wprowadzaj w błąd Oczko Zapis dotyczy jedynie sprzedaży przez internet i jest jak najbardziej prawdziwy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Małgosia
Nas nie dogoniat


Dołączył: 29 Paź 2003
Posty: 2842

PostWysłany: Pon Lis 28, 2016 10:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wprowadzam w błąd. Zdanie, które zacytowałeś odnosiło się bezpośrednio do poprzedniego, w którym pisałam o zwrotach przy sprzedaży w sklepie stacjonarnym, co nawet w tym pierwszym zdaniu podkreśliłam: "jeżeli kupujesz coś w sklepie stacjonarnym".

Zresztą cała moja wypowiedź dotyczyła wyłącznie zwrotów w sklepach stacjonarnych, więc trzeba chyba trochę złej woli, żeby odczytać to jako komentarz do zwrotów w sklepach internetowych i oskarżyć mnie o wprowadzanie w błąd, bo z mojej wypowiedzi nijak to nie wynika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kraina_cienia
Maniak
Maniak


Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 1138

PostWysłany: Czw Gru 08, 2016 10:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok, zwracam honor, być może źle zrozumiałem Twoją wypowiedź Oczko
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Marian_
Maniak


Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1806
Skąd: Turek

PostWysłany: Wto Wrz 19, 2017 18:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Było... kupiłem router (dawno) i rozłączał. Przyjęli bez problemu, nie wysyłali na sprawdzenie. Myślę, że biedra w tej kwestii jest dość elastyczna.
Jedyne czego nie przyjmują w ramach zwrotu to łopaty, szczególnie złote od Briana Bardzo szczęśliwy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum hydepark Strona Główna -> Dla pustakuf i taboretuf Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


HP.turek.net.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresć umieszczanych opinii.
Zalogowanie i użytkowanie Forum (HydeParku) oznacza akceptację regulaminu HydePark w aktualnym brzmieniu.

  « Turek.net.pl